مسابقات کشتی فرنگی

در مرحله مقدماتی روز دوم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا سامان عبدولی در وزن ۵۹ کیلوگرم و افشین بیابانگرد در وزن ۷۱ کیلوگرم فینالیست شدند و یوسف قادریان در وزن ۸۵ کیلوگرم به دیدار رده بندی راه یافت.
در وزن ۵۹ کیلوگرم سامان عبدولی در دور اول موفق شد حسن یوسف اف از تاجیکستان را با نتیجه ۹ بر صفر ضربه فنی کند و در دور دوم پراوان از تایلند را هم با نتیجه ۹ بر صفر از پیش رو بردارد.وی در نیمه نهایی هم توانست حریف سرسخت خود آیناگولف از قزاقستان را ۱۰ بر ۶ شکست دهد و راهی دیدار نهایی شود. عبدولی در فینال به مصاف ژول چو بیکف، حریفی از قرقیزستان خواهد رفت.
در وزن ۸۵ کیلوگرم یوسف قادریان پس از استراحت در دور اول ، در دور دوم توانست اوکی جی ما از ژاپن را با نتیجه ۹ بر صفر ضربه فنی کرده و پیروز میدان شود.وی در نیمه نهایی برابر شمس الدین اف از ازبکستان به میدان رفت و با نتیجه ۵ بر ۳ مغلوب حریف شد و به رده بندی رسید. قادریان برای کسب مدال برنز با جین سانگ پارک از کره جنوبی مسابقه می دهد. در این وزن محمد علی شمس الدین اف از ازبکستان و ژاناربیک کنجیف از قرقیزستان فینالیست شدند.
در وزن ۷۱ کیلوگرم افشین بیابانگرد که در دور اول با قرعه استراحت روبرو شده بود در دور دوم توانست با نتیجه یک بر صفر از سد دارخان بایاخمتوف از قزاقستان بگذرد.وی در نیمه نهایی حریف ترکمنستانی آمانا زاروف را با ضربه فنی شکست داد و راهی فینال شد.بیابانگرد باید برای کسب مدال طلا با خولماخوف از ازبکستان مصاف کند.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران با توجه به ۳ مدال طلا و ۲ برنز دیروز در ۵ وزن اول و همچنین دو فینالیست و یک نماینده در رده بندی امروز به عنوان قهرمان زودهنگام قاره کهن معرفی شد.

بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
بارگذاری در نمایه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

نفسیه روشن و حیوانات مورد علاقه‌اش

حیوانات مورد علاقه‌ نفیسه روشن شاید برای خیلی ها ترسناک باشد. مثلا عکس گرفتن با یک مار دور…