سلین دیون
رنه آنژلی همسر سلن دیون بر اثر بیماری سرطان در گذشت/ مردی که یک صدای بی نظیر را کشف کرد

 

سلین دیون
سلین دیون
سلین دیون
سلین دیون

سلن دیون در تمام این سالها ، همیشه به این نکته اشاره کرده که هر چه دارد از پشتیبانی رنه آنژلی است. مردی قدرتمند درصنعت موسیقی که سلن دیون را در سن ۱۲ سالگی کشف کرد و اولین بار صدای او را به گوش دنیای موسیقی رساند. هرگز نمی توان چهره ی وی را زمانی که سلن دیون ترانه ی ماندگار فیلم “تایتانیک” (قلب من ادامه خواهد داد)را در مراسم اسکار اجرا می کرد، از یاد برد.

رنه آنژلی در ۱۶ ژانویه ۱۹۴۲ در شهر مونترال استان کبک به دنیا آمد و پس از سرپرستی چند گروه موسیقی در کانادا، هنگامی که سلین دیون ۱۲ ساله بود، به او کمک کرد تا نخستین آلبومش را منتشر کند. انجلیل  در سال ۱۹۹۴ در حالی که بیست و شش سال از وی بزرگتر بود ،با سلین دیون ازدواج کرد و از او سه فرزند داشت و هیچکس فکر نمی کرد این دو یکی از زوج های هنری باشند که نزدیک به دو دهه با هم زندگی کنند.در طول هفده سالی که رنه انزلی دوران درمان بیماریش را می گذراند، سلین دیون دو بار به مدت طولانی کار خود را کنار گذاشت تا از او مراقبت کند. اما پس از سالها  به دلیل پیشرفت سرطان حنجره در ۱۴ ژانویه ۲۰۱۶ در منزلش در شهر لاس وگاس، ایالت نوادا درگذشت.

آنژلی  در  دهه ۶۰ میلادی فعالیت خود را در صنعت موسیقی  با پایه گذاری  یک گروه پاپ -راک به نام «بارونتز» آغاز کرد. او پس از انحلال این گروه موسیقی به حوزه استعدادیابی در صنعت موسیقی روی آورد.

سلن دیون در سال ۱۹۹۹ پس از اینکه مشخص شد همسرش به سرطان مبتلا شده است، از فعالیت‌های حرفه‌ای خود کاست تا به مراقبت از او بپردازد. آنژلی سال ۲۰۱۴ پس از ۳۰ سال از سمت مدیر برنامه‌های سلین دیون کناره گرفت و  پس از آن بود که سلین دیون نیز اعلام کرد برای مدتی از خوانندگی کناره خواهد گرفت.

در زیر تصاویری از سلین دیون و همسرش را میبینیم.

سلین دیون و رنه آنژلی
سلین دیون و رنه آنژلی
سلین دیون و رنه آنژلی
سلین دیون و رنه آنژلی
سلین دیون و رنه آنژلی
سلین دیون و رنه آنژلی
دوران جوانی سلین دیون و رنه آنژلی
دوران جوانی سلین دیون و رنه آنژلی

بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
بارگذاری در نمایه

۱ نظر

  1. محمد از اندیمشک

    ۱۴۰۱-۰۲-۲۸ at ۴:۵۹ ب.ظ

    روحش در آرامش ابدی؛ممنونیم از رنه بخاطر کشف چنین موهبتی برای جهانیان✌???????????

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

نفسیه روشن و حیوانات مورد علاقه‌اش

حیوانات مورد علاقه‌ نفیسه روشن شاید برای خیلی ها ترسناک باشد. مثلا عکس گرفتن با یک مار دور…