ظاهری متفاوت، جدید و ساختاری بادوام

LG V10
LG V10

ال‌جی طراحی طبیعی و ممتازی از یک گوشی هوشمند را به عرصه ظهور رسانده است. قاب درخشنده و مقاوم Dura Skin گوشی V10 ال‌جی، که از استیل ضد زنگ ۳۱۶L ساخته شده و معمولا این قاب، سال‌هاست در ساخت ساعت‌های لوکس بکارمی‌رود، در کنار ظاهری زیبا و منحصر به فرد، محافظتی برتر در برابر ضربه وافتادن‌های ناگهانی ایجاد می‌کند. تصاویر واقعی شگفت‌انگیز و رنگ‌های غنی که توسط صفحه نمایش IPS کوانتومی ایجاد می‌شود این گوشی را به آخرین شاهکار درعرصه گوشی هوشمند تبدیل کرده است. گوشی هوشمند V10 ال‌جی، تجربه‌ای بی‌همتا ونهایت رضایتمندی بصری را برای شما به ارمغان می‌آورد.

صفحه نمایش دوم

LG V10
LG V10

زمانی که صفحه نمایش اصلی گوشی خاموش یا روشن باشد، صفحه نمایش دوم با عملکرد مستقل فعال است. زمانی که صفحه نمایش اصلی گوشی خاموش باشد صفحه نمایش دوم، به صورت مستقل به یک بیلبورد اطلاعاتی تبدیل شده و به صورت ۲۴ ساعته اطلاعات عمومی نظیر آب‌ و هوا، زمان، تاریخ و عمر باتری و امضای شخصی که به مالکیت شما اعتبار می‌بخشد، را به شما نمایش می‌دهد. با کشیدن یا ضربه زدن روی این صفحه نمایش به شما این امکان را می‌دهد که با دسترسی فوری به ابزار Quick Tools، به صورت میانبربه حالت‌های, silent ,WiFi فلش و دوربین دسترسی سریع و راحت داشته باشید. هنگامی که صفحه نمایش اصلی روشن باشد این گوشی به یک پنل چندکاره تبدیل شده که به سرعت بین برنامه‌های اخیر، مخاطبین مورد علاقه، پخش موسیقی و رویدادهای پیش رو تغییر میکند.

دوربین جلو دوگانه

LG V10
LG V10

با ویژگی dual camera گوشی V10 ال‌جی، قبل ازگرفتن سلفی‌های خود، بین دو حالت طبیعی و یا زاویه دید گسترده، حالت دلخواه خود را انتخاب کنید. گستردگی زاویه ۱۲۰ درجه لنز دوربین این گوشی به شما امکان گرفتن عکس از تمام پس‌زمینه به همراه تمام افراد حاظر در کادر را به شما می‌دهد. اکنون شما میتوانید سلفی‌های گروهی با دوستان خود را در یک نقطه توریستی معروف با پس زمینه شگفت‌انگیز یا ساده ثبت کنید. نمای استاندارد ۸۰ درجه دوربین این گوشی، بدون برش عکس، نمایی نزدیک و حیرت‌انگیز را ایجاد می‌کند. با این ویژگی منحصر به فرد، گوشی V10 ال‌جی به شما این امکان را می‌دهد که از سلفی‌های خود بدون تغییر و از دست دادن کیفت نهایت لذت را ببرید.

ضبط ویدئو بدون لرزش

LG V10
LG V10

با گوشی V10 ال‌جی شروع به ضبط کنید و صحنه‌های ماجراجویانه خود را در تمام زمان حرکت ثبت کنید. دوربین OIS و پردازنده جدید تصاویر موجود در گوشی V10 ال‌جی، با ثبت تصاویری با حرکات اکشن‌تر، قادر به ضبط ویدئو بدون لرزش و تاری در حرکت می‌باشد.

ویژگی Manual Video

LG V10
LG V10

با قابلیت فیلم‌برداری دستی ِ دوربین این دستگاه، می‌توانید یک فیلم کوتاه کارگردانی و فیلم‌برداری کنید. به گونه‌ای که تصورات خود را از طریق فیلم به زندگی بیاورید. با گوشی V10 ال‌جی اکنون شما می‌توانید یک فیلم‌بردار حرفه‌ای باشید و کارهای جالبی نظیر اصلاح رنگ و مدیریت کیفیت تصویر را انجام دهید. با گوشی V10 ال‌جی فیلمبردار زندگی خود شوید و بهترین خاطرات زندگی خود را ثبت کنید.

ضبط صدای پیشرفته

LG V10
LG V10

سیستم ضبط صدای پیشرفته در گوشی V10 ال‌جی شامل ۳ میکروفن با جهت قابل کنترل است. فیلتر سرو صدای باد موجود دراین دستگاه کمک می‌کند تا شما صداهای واضح‌تری را ضبط کرده و همچنین به شما امکان نظارت و کنترل سطح صدا را می‌دهد تا بتوانید ویدئوهای ضبط شده را افزایش دهید.

ویژگی Snap Video

LG V10
LG V10

با گوشی هوشمند جدید ال‌جی شما می‌توانید به راحتی کلیپ‌های ۳ ثانیه تا یک دقیقه‌ای ضبط کنید و سپس آنها را در هم ادغام کرده و به یک کلیپ ویدئویی واحد تبدیل کنید. با ال‌جی V10 ، فیلم‌سازی ساده‌تر می‌شود.

ویژگی HI-FI DAC 32 بیتی

LG V10
LG V10

با گوشی هوشمند جدید ال‌جی شما می‌توانید به موسیقی دلخواه خود با شباهت زیاد به صدای اصلی آن گوش دهید. بعلاوه این گوشی از فرمت‌های صوتی با کیفیت بالا نظیر flac ،wav و… پشتیبانی می‌کند.
فناوری upsampling گوشی V10 ال‌جی، فایل‌های خراب MP3 را بهبود بخشیده و صدایی واضح و رساتر از هر سازی حتی در جریان پخش موسیقی زنده را ارائه می‌دهد

حسگر تشخیص اثر انگشت

LG V10
LG V10

برای حفاظت از اطلاعات مهم و حفظ حریم شخصی، ال‌جی قابلیت حسگر اثر انگشت را به عنوان یک رمز عبور برای بازکردن قفل گوشی، دسترسی به فایل‌ها و پرداخت‌های مکرر شخصی را برروی گوشی V10 خود تعبیه کرده است.

اشتراک‌گذاری سریع

LG V10
LG V10

اشتراک‌گذاری سریع این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا ویدئوهای خود را سریعتر از حد ممکن در شبکه‌های اجتماعی دلخواه به اشتراک بگذارید. پس از گرفتن ویدئوی خود کافی است آیکون “اشتراک‌گذاری سریع” را در پنجره پیش نمایش کلیک کرده تا فورا به اشتراک گذاشته شود.

شارژ سریع

در زمان خود صرفه‌جویی کنید. با فناوری Fast Charging باتری گوشی خود را ظرف مدت ۲۸ دقیقه %۵۰ و در ۸۵ دقیقه %۱۰۰ شارژ کنید.

بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
بارگذاری در تکنولوژی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

ویندوز ۱۰ مایکروسافت و امید برای ویندوز جدید

آیا ویندوز ۱۰ آخرین ویندوز ماکروسافت است؟ جری نیکسون (Jerry Nixon) مسئول توسعه دهنده مایکر…