تازه‌ترین آمار فروش فیلم‌های در حال نمایش در سینماهای کشور تا شب گذشته (29 مرداد) از سوی پخش‌کنندگان اعلام شد.

اولین فیلم علی ملاقلی‌پور با بازی نگار جواهریان، اکبر عبدی و صابر ابر به عنوان تازه‌ترین فیلم اکران شده پس از 9 روز نمایش در تهران و هفت روز اکران در چند شهرستان به فروشی بالغ بر 265 میلیون تومان دست یافته است.

به گفته‌ سعید خانی (پخش‌کننده‌)، «قندون جهیزیه» 24 سالن در تهران و چند سالن محدود در شهرستان‌ها در اختیار دارد که از دیروز (پنجشنبه 29 مرداد) با آغاز نمایش فیلم در شهرهای البرز، شیراز، اصفهان، همدان، یزد، کرمان و رفسنجان به تعداد سالن‌های این فیلم در شهرستان‌ها افزوده شده است.

«دوران عاشقی» پس از 22 روز اکران یک میلیارد و 400 میلیون تومان فروش داشته است.

بنا به اعلام مدیر پخش فیلمیران، آخرین ساخته‌ علیرضا رئیسیان با بازی شهاب حسینی و لیلا حاتمی، در 26 سالن تهران 950 میلیون و 37 سالن سایر شهرها 450 میلیون تومان فروش داشته است.

امیر قطبی همچنین درباره‌ «نهنگ عنبر» نیز گفت: این فیلم تا پنجشنبه شب، پس از 87 روز نمایش به فروشی در حدود شش میلیارد و 820 میلیون تومان رسیده است و در حال حاضر در 25 سالن در تهران و 25 سالن در شهرستان‌ها بر پرده است.

اما «خداحافظی طولانی» فرزاد مؤتمن با بازی سعید آقاخانی، ساره بیات و میترا حجار پس از حدود 37 روز اکران در سالن‌های محدودی به فروش 190 میلیون تومانی دست یافته است.

بنا بر اعلام مختاری از «هدایت فیلم»، این فیلم که برای بازیگر نقش اول مرد و طراحی صحنه و لباس خود سیمرغ بلورین گرفته است، در حال حاضر 15 سینما در شهرستان‌ها در اختیار دارد که از اوایل هفته‌ی آینده به این تعداد افزوده خواهد شد.

«مردن به وقت شهریور» فیلم دیگر جدول اکران، پس از 22 روز نمایش 490 میلیون تومان فروش داشته است.

به گفته‌ مدیر پخش «شکوفا فیلم»، دومین ساخته‌ هاتف علیمردانی در 16 سالن تهران 360 میلیون و 26 سالن شهرستان‌ها 130 میلیون تومان فروش‌ داشته است. در این فیلم حمید فرخ‌نژاد، هانیه توسلی و نازنین بیاتی حضور دارند.

«از رئیس جمهور پاداش نگیرید» ساخته‌ی کمال تبریزی با بازی حسن معجونی در حالی که تنها چند سینمای تهران را در اختیار دارد، فروشی در حدود 320 میلیون تومان داشته است.

به گفته‌ حبیب اسماعیلی مدیر پخش «فیلمسازان مولود» با اتمام نمایش این فیلم در تهران، اکران آن در سایر شهرها آغاز شده است. این فیلم با چند سالن در شهرستان‌ها فروشی در حدود 60 میلیون تومان طی چند روز گذشته داشته است که مجموع فروش فیلم را به 380 میلیون تاکنون می‌رساند.

بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
  • کد فراگیر اتباع خارجی

    کد فراگیر اتباع خارجی

    کد فراگیر اتباع خارجی کد فراگیر اتباع خارجی یک شناسه عددی است که به اتباع غیر ایرانی اختصا…
  • بهنام صفوی درگذشت

    بهنام صفوی درگذشت

    بهنام صفوی خواننده پاپ ایرانی درگذشت. وی که از سال ها پیش دچار ضایعه مغزی بود و پس از دوبا…
  • سامسونگ و ال جی بازار ایران را ترک کردند

    سامسونگ و ال جی بازار ایران را ترک کردند

    پس از خروج آمریکا از برجام و اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه کشورمان ایران، چندی قبل شایعه لغ…
بارگذاری در انتخاب سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

کد فراگیر اتباع خارجی

کد فراگیر اتباع خارجی کد فراگیر اتباع خارجی یک شناسه عددی است که به اتباع غیر ایرانی اختصا…