البوم خداوندان اسرار همایون شجریان

به گزارش کافه لینک یکشنبه اول آذر سال ۱۳۹۴ برای علاقه مندان به صدای همایون شجریان روز خوبی خواهد بود. روزی که قرار است آلبوم خداوندان اسرار با آهنگ سازی سهراب پور ناظری به بازار عرضه شود. در این اثر علاوه بر ساخته‌های «سهراب پورناظری»، قطعه‌ای از ساخته‌های کیخسرو پورناظری با نام «یاوران» آمده که پیش از این در آلبوم «حیرانی» منتشر شده بود و حالا سهراب پورناظری با نگاهی متفاوت، آن را تنظیم و اجرا کرده است.

پیش تر سهراب پور ناظری و همایون شجریان در آلبوم «آرایش غلیظ» که موسیقی فیلمی با همین نام است همکاری موفق و پر سر و صدایی داشتند.

اما خداوندان اسرار که هجدهمین آلبوم موسیقی همایون شجریان به حساب می آید که بعنوان خواننده اصلی در آن حضور دارد و بعد از تجربه موفق و جهانی «مستور و مست» یک اثر پنج قسمته است که بصورت صوتی و تصویری و  یک مستند به نام «آنسوی آیینه ها» به کارگردانی رخشان بنی اعتماد عرضه خواهد شد. هنوز خبری از محتوی این کار متمایز که برای اولین بار قرار است در ایران به این شکل اجرا شود در دسترس نیست اما آنچه که قطعی است اولین قسمت از این پنج گانه مهیج اول آذر ماه به بازار عرضه خواهد شد.

احتمالا کاور آلبوم این تصویر خواهد بود
احتمالا کاور آلبوم این تصویر خواهد بود

«خداوندان اسرار» شامل دو بخش است. در بخش اول آن ساز و آوازی بداهه در مقام اصفهان با اشعاری از مولوی اجرا شده و بخش دوم شامل روایتی با نام «رهایی» در سه پرده «مهتاب، خداوندان اسرار، جانی و صد آه» روی اشعاری از خیام، مولوی و حافظ است. در این آلبوم موسیقی، آزاد میرزاپور (بربت)، حسین رضایی‌نیا (دف)، همایون نصیری (سازهای کوبه‌ای)، آیین مشکاتیان (کوزه)،

محمت اکاتای (سازهای کوبه‌ای)، آرشاک ساهاکیان (دودوک)، آرین کشیشی (گیتار باس) و سهراب پورناظری (تنبور) آواز همایون شجریان را همراهی کرده‌اند. این اثر که در ایران، ترکیه و امریکا ضبط شده، در ایران توسط «غلامرضا صادقی» میکس و مسترینگ شده و توسط شرکت موسیقی «ایران‌گام» منتشر خواهد شد.

برای اطلاع از اخبار تکمیلی با بخش موسیقی کافه لینک همراه باشید.

بارگذاری بیشتر مطالب مرتبط
  • کد فراگیر اتباع خارجی

    کد فراگیر اتباع خارجی

    کد فراگیر اتباع خارجی کد فراگیر اتباع خارجی یک شناسه عددی است که به اتباع غیر ایرانی اختصا…
  • بهنام صفوی درگذشت

    بهنام صفوی درگذشت

    بهنام صفوی خواننده پاپ ایرانی درگذشت. وی که از سال ها پیش دچار ضایعه مغزی بود و پس از دوبا…
  • سامسونگ و ال جی بازار ایران را ترک کردند

    سامسونگ و ال جی بازار ایران را ترک کردند

    پس از خروج آمریکا از برجام و اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه کشورمان ایران، چندی قبل شایعه لغ…
بارگذاری در انتخاب سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بررسی

کد فراگیر اتباع خارجی

کد فراگیر اتباع خارجی کد فراگیر اتباع خارجی یک شناسه عددی است که به اتباع غیر ایرانی اختصا…